Toimitusehdot

1. IKÄ
Vain 18 vuotta täyttäneillä on oikeus tilata verkkokaupan kautta.

2. NOUTO LIIKKEESTÄ
Valitsemalla toimitustavaksi ”Nouto liikkeestä” tilatut tuotteen haetaan Mimosan kukasta os. Maskuntie 224 Masku. Noutotilaukseen ei sisälly ylimääräisiä kuluja. Tuotteet ovat noudettavissa
liikkeen aukioloaikoina valittuna päivänä.

3. TOIMITUS PERILLE ASTI
Valitsemalla toimitustavaksi ”Toimitus perille asti” tilauksen toimitus tapahtuu kuljetuksella
asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Mahdollinen ovikoodi ja saajan osoitetiedot ja puhelinnumero on ilmoitettava tilauksen yhteydessä. Tilauksen toimitusaika määräytyy Mimosan kukan kuljetusaikataulun mukaan, 

4. TOIMITUSPÄIVÄT
Toimitukset tapahtuvat arkipäivinä ja lauantaina. Päivästä riippuen, voidaan kuljetukset hoitaa vasta liikkeen sulkemisajan jälkeen.

5. TOIMITUSAIKA

Pääsääntöisesti tuotteiden toimitusaika on 2 vrk tilauksesta. Hääkukilla 1 vko. 

6 TOIMITUSALUEET
Toimitus sisältää yhden toimituksen ilmoitettuun paikkaan. Kauppias sitoutuu toimittamaan
tilaukset ilmoittamilleen toimitusalueille. Asiakas vastaa siitä, että osoite, johon tilaus on tehty, vastaa kaupan toimitusalueita. 

7. MAKSUTAVAT
Paytrail Oyj (y tunnus 2552865-3) on sinulle turvallinen maksutapa. 

Paytrail on suomalainen maksulaitos. Olemme osa Nets-perhettä. Nets on Pohjoismaiden johtava maksuratkaisujen, tietopalvelujen ja digitaalisten turvaratkaisujen tarjoaja.

Paytrailille on myönnetty turvallisen maksamisen Safe Pay -sertifikaatti.

Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. 

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

PANKKIMAKSUT
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

LUOTTOKORTTIMAKSUT
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mahdolliset maksunpalautukset tilauksessa käytetylle maksutavalle.

8.TILAUSVAHVISTUS

Vastaanotettuamme tilauksenne lähetämme teille tilausvahvistuksen. Tilausvahvistus
saapuu ilmoittamaanne sähköpostiosoitteeseen. Säilytä tilausvahvistus siihen asti, kunnes
tilaus on hoidettu loppuun. Asiakas vastaa siitä, että ilmoitetut yhteystiedot ovat oikeita.

9. VASTAANOTTAJAA EI TAVOITETA
Toimitus sisältää yhden toimituksen ilmoitettuun paikkaan. Jos tilauksen vastaanottaja ei ole
paikalla, niin tilaus voidaan jättää naapuriin tai ovelle sään niin salliessa tai tilaus viedään
takaisin kukkakauppaan. Jokaisessa edellä mainitussa tapauksessa kukkien toimittaja jättää
tilauksen vastaanottajalle ilmoituksen, jossa kerrotaan miten tilauksen saa lunastettua.
Mikäli toimitus ei onnistu kukkakaupasta johtumattomista syistä, tilaajalla ei ole tilauksen
peruutusoikeutta. Vastaanottajan ollessa esimerkiksi matkalla, pyrimme järjestämään saajalle sopivan toimitusajankohdan.

10. KUKKAKAUPPA-ALAN ERITYISPIIRTEET
Kukkakauppa-alalla elävien kasvien, tässä tapauksessa tuotteiden, ulkonäkö ja käytettävät
materiaalit vaihtelevat sesonkien ja vuodenaikojen mukaan. Toteutamme tilaukset niin
kuin ne on tilattu, mikäli se on täysin mahdollista. Muussa tapauksessa toimitamme
tilattuja tuotteita lähinnä vastaavat tuotteet omaa ammattitaitoa ja harkintakykyä käyttäen.
Tarvittaessa olemme yhteydessä tilauksen lähetäjään.

Tuotekuva on tyyppiesimerkki ja ei edusta lopullista tuotetta, koska kasvien väri, korkeus ja
leveys voi vaihdella yksilöllisesti. Kukat ja kasvit myydään ilman maljakkoa tai suojaruukkua, jos
ei ole toisin ilmoitettu.

11. PERUUTUKSET
Tuoretuotteilla ei ole kuluttajansuojalain mukaista palautusturvaa, ellei tuotteessa ole
todellista ja osoitettua vikaa. Peruutetuista tilauksista veloitetaan peruutuksesta aiheutuvat
todelliset kulut, jotka vähennetään tilauksesta maksetusta summasta. Maksunpalautukset tehdään tilauksessa käytetyllä maksutavalla.

12. REKLAMAATIO
Jos syystä tai toisesta et ole tyytyväinen tilaukseen, niin on ensiarvoisen tärkeää, että otat
yhteyttä välittömästi, viimeistään kolmen (3) vuorokauden sisällä toimituksen
vastaanottamisesta. Tämä on tärkeää varsinkin tuoretuotteiden kohdalla, jotta havaitut virheet ovat mahdollisimman pian korjattavissa. Reklamaatioiden tulee sisältää selkeät kuvat tuotteesta ja siinä mahdollisesti olevasta viasta. Mimosan kukalla on oikeus olla käsittelemättä myöhässä olevia tai kuvaamattomia reklamaatioita.
Reklamaation maksunpalautukset tehdään tilauksessa käytetyllä maksutavalla.

13. TEKNISET ONGELMAT
Verkkokaupan tai maksupalvelun toimivuuteen liittyvissä teknisissä asioissa ota yhteyttä Mimosan kukkaan p.0449743485.

14. ASIAKASTIEDOT
Rekisterin ylläpitäjän tarkemmat tiedot löytyvät kohdasta verkkokaupasta kohdasta ”Rekisteriseloste”. Tilaamalla palvelusta asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen.

Mikäli sinulla on kysyttävää tuotteistamme, voit aina soittaa+35844 974 3485 ja neuvomme mielellämme (Ark.10-17 ja la 9-14) terveisin Mimosan kukan väki

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 12.11.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Mimosan kukka
Maskuntie 224
21250 Masku

044 974 3485
kauppa@mimosankukka.fi
2600147-4

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt mimosankukka yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Mimosan kukka
Maskuntie 224
21250 Masku

044 974 3485
kauppa@mimosankukka.fi
2600147-4

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät pakkaus- ja kuljetus kulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavan. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Valitse kuljetuskulu toimitusosoitteen mukaan, kuljetamme kukat Maskussa,Lemussa, Askaisissa, Nousiaisissa, Raisiossa, Ruskolla ja Turussa. Myös nouto myymälästä mahdollinen (kuluton). Kortit ja adressit myös postittamalla kirjeenä.

Toimitusaika

Yleisin toimitusaika on 2 vrk tilauksesta. Voit kysyä myös seuraavan päivän toimitusta p. 044 974 3485 tai kauppa@mimosankukka.fi. Hääkukilla minimi toimitusaika 1 vko, tilakoristeluun liityen pyydämme jättämään tarjouspyynnön suoraa mymälään ja sopimaan toimituksesta. Jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita, ilmoitamme teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista. Toimitamme kukkia kaupan aukiolopäivinä ma-la, toimitusaika toiveita toteutamme mahdollisuuksien mukaan. Toimitusajat vaihtelevat yleisimmin klo 11-20 välillä, erityisesti sesonkiaikoina toimitusajankohta saattaa siirtyä iltaan.


Palautusehdot

Tuoretuotteilla ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusturvaa, ellei tuotteessa ole todellista ja osoitettua vikaa. Saajan ollessa estynyt vastaanottamaan lähetystä, pyrimme löytämään hänelle sopivan ajankohdan. Saajan puhelinnumero on välttämätön kaikissa kuljetuksissa.

Lunastamaton paketti

Myymälästa noutamatta jätetystä paketista, emme palauta suoritettua maksua.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote ei vastaa tilaustasi tai on vioittunut tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 3 päivän kuluessa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon kuvan kera.